Zapraszamy Państwa do składania ofert na dostawę biomasy
do celów energetycznych na sezon 2018/2019
1. Sortyment: biomasa – zrębek z drzew iglastych, liściastych i wierzby energetycznej
w ilości około 15 000 ton w rozbiciu na dostawy miesięczne oraz dobowe.
kaloryczność 8 – 13 MJ/kg
wilgotność względna 30 – 50 %
wymiary przeciętne dł/szer/gr.[mm] 50 x 15 x 5
popiół do 1 %
2. Biomasa musi być zgodna i odpowiadać standardom określonym
w Dz.U. Nr 260 poz. 2181 i m.in. nie może zawierać zanieczyszczeń mechanicznych
tj. kamieni, skrawków metalu oraz biomasy rolnej. itp., mogących zakłócić prace instalacji zamawiającego.
3. Termin dostawy: 26.03.2018 – 31.12.2019 wg miesięcznego harmonogramu, który zostanie dołączony do umowy.
Miejsce dostawy: loco plac PEC Sp. z o.o. w Grajewie, ul. Targowa 2 – dostawy wyłącznie transportem samochodowym z ruchomą podłoga do rozładunku.
4. Miejsce i tryb składania ofert:
– oferty należy składać w zamkniętych, opieczętowanych kopertach z napisem „Oferta na dostawę biomasy do celów energetycznych na sezon 2018/2019”
do Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Grajewie,
– oferty należy składać w siedzibie Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Grajewie ul. Targowa 2 w sekretariacie, do dnia 14.03.2018 do godz. 1200,
– w przypadku przesłania ofert pocztą oferta musi wpłynąć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.03.2018 do godz. 1200,
– Wykonawcy będą związani swoją ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert,
– otwarcie ofert nastąpi dnia 14.03.2018 o godz. 1215 w Sali konferencyjnej
w siedzibie Zamawiającego.
5. Wymagania formalne jakie musi spełniać oferta:
– oferty należy składać w formie pisemnej, w języku polskim na własnym formularzu ofertowym. Wszystkie dokumenty przedstawione w ofercie powinny być w języku polskim. Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami należy kolejno ponumerować i parafować,
– oferta oraz dokumenty będące składnikami oferty muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, z podaniem ich nazwisk
oraz stanowisk służbowych,
– na pierwszej stronie oferty należy zamieścić nazwę firmy i siedzibę Wykonawcy, datę sporządzenia oferty oraz precyzyjnie określić przedmiot oferty,
– na drugiej stronie oferty należy zamieścić spis treści wyszczególniający wszystkie materiały stanowiące ofertę wraz z załącznikami oraz sumaryczną liczbę stron oferty wraz z załącznikami,
– wszystkie strony oferty (kartki) zaleca się spiąć (zszyć) w sposób uniemożliwiający dekompletację, nie dopuszcza się jakichkolwiek skreśleń
lub poprawek w tekście oferty
6. W ofercie należy podać:
– proponowaną ilość biomasy,
– rzeczywiste parametry dostarczanej biomasy,
– cenę jednostkową netto zł/GJ biomasy dostarczonej na plac składowy PEC Sp. z o. o. ul. Targowa 2 w Grajewie,
– wartość całkowitą zamówienia netto oraz należny podatek VAT,
– gwarancję niezmienności ceny biomasy w okresie realizacji zamówienia,
– termin płatności 60 dni.
7. Sposób rozliczenia:
– po uzgodnieniu z dostawcą do rozliczenia końcowego przyjmowana będzie cena jednostkowa netto za tonę dostarczonej biomasy określona na podstawie wyników badań – przeprowadzonych przez laboratorium PEC Sp. z o.o. w Grajewie,
ul. Targowa 2 – określających wilgotność całkowitą wyrażoną w % dostarczonej biomasy i odniesionej do niej wartości opałowej na podstawie tabeli wilgotności (załącznik).
8. Niezbędne dokumenty wymagane od oferentów:
– oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,
– aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
– aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
– aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne
i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
– opłacona polisa, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
– informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
9. Kryteria wyboru i oceny ofert:
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Grajewie będzie oceniało ofertę wg następujących kryteriów:
– cena – 100 %
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych zamawianej biomasy
wg następujących zasad:
– zamawiający może zmniejszyć ilość wymienioną w pkt.1 bez skutków prawnych
i finansowych obciążających Zamawiającego,
– zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia, ilości dostaw o 20 % na tych samych warunkach.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
– dostawca zobowiązany jest do podania w ofercie gwarantowanej wielkości dostaw.
12. Informacja o trybie wyboru dostawców:
– z Wykonawcami, których oferty zostaną zakwalifikowane do dalszego postępowania zostaną przeprowadzone negocjacje. Termin i miejsce przeprowadzenia negocjacji określony zostanie w zaproszeniu do negocjacji,
– po przeprowadzeniu negocjacji Wykonawcy zobowiązani będą do złożenia ofert ostatecznych w terminie 3 dni od zakończenia negocjacji,
– zawarcie umowy dostawy w wyniku przeprowadzonego postępowania nastąpi
po zaakceptowaniu najkorzystniejszych ofert i podjęciu decyzji przez Zarząd Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Grajewie ul. Targowa 2,
– Zamawiający może podpisać umowę z kilkoma Dostawcami.
– Zamawiający gwarantuje sobie prawo zmniejszenia ilości oferowanej biomasy przez danego dostawcę w celu dywersyfikacji dostaw, bez skutków prawnych
i finansowych obciążających Zamawiającego,
– Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Grajewie ul. Targowa 2 może bez podania przyczyny odstąpić od przeprowadzenia negocjacji,
– Przedsiębiorstwu Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Grajewie ul. Targowa 2 przysługuje prawo do żądania dodatkowych dokumentów potwierdzających wiarygodność oferty wykonawcy na etapie negocjacji,
– Przedsiębiorstwu Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Grajewie ul. Targowa 2 przysługuje prawo zamknięcia postępowania na każdym jego etapie, bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz bez podania przyczyny,
– Przedsiębiorstwu Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Grajewie ul. Targowa 2 przysługuje prawo unieważnienia postępowania w całości lub w części
bez podania przyczyny,
– o wyniku postępowania Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o. o.
w Grajewie ul. Targowa 2 zawiadomi Wykonawców w formie pisemnej.
13. Informacje dodatkowe:
1) oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
– nie będzie spełniała wymogów formalnoprawnych określonych w Zaproszeniu
do składania ofert,
– zostanie złożona po terminie wyznaczonym w niniejszym Zaproszeniu
do składania ofert. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę bez jej otwierania,
2) Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Grajewie ul. Targowa 2 zawiadomi Wykonawcę o odrzuceniu oferty lub o niezakwalifikowaniu
do dalszego postępowania ( negocjacji) w formie pisemnej,
3) z tytułu odrzucenia oferty, niedokonania wyboru oferty, zamknięcia postępowania bez wyboru oferty, unieważnienia postępowania Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie przeciwko Przedsiębiorstwu Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Grajewie.
14. Wskazanie osób do kontaktu z Wykonawcami:
a) w zakresie merytorycznym przedmiotu zamówienia:
Radosław Zolnik – Prezes Zarządu PEC Sp. z o.o. 19-203 Grajewo, ul. Targowa 2 tel./fax.: 86 272 23 88 w godz. 8oo – 15oo,
b) w sprawach dotyczących procedury udzielenia zamówienia:
Wojciech Nietupski, Henryk Wróblewski – PEC Sp. z o.o. 19-203 Grajewo, ul. Targowa 2
tel./fax.: 86 272 23 88 w godz. 8oo – 15oo.
załączniki: